Glonojad w SPA

Najpierw delikatne pobudzenie perlistym strumieniem źródlanej wody..
Następnie masaż naprzemienny -raz mocniejszą, a raz słabszą strużką i dotlenienie skrzeli.

Kolejny etap to antyczna grota i delikatne kołysanie przepływającą wodą.
Tak wygląda glonojad w SPA. Jak widać, dobrze mu się powodzi 🙂

P.S. to ulubiona rybka Furii 😉

56 myśli nt. „Glonojad w SPA

    • Akwarium jest, niestety, dość twarde, nabiłyby sobie tylko guzioły 😉

      Ale jeśli myślisz, że moje koty są takie spokojniutkie, to niestety, tak nie jest. 2 dni temu obudził mnie straszny rumor dochodzący z pokoju, gdzie stoi klatka z papugami. I cóż się okazało? koty zrobiły totalny kipisz, we trzy urządziły polowanie na papugi (odbiło im, bo nigdy tak nie polowały), niestety, jedna z papużek się bardzo mocno poobijała, że nie mogła ani fruwać, ani utrzymać równowagi na żerdce. Dziś już doszła do siebie, ale koty mają teraz szlaban na wizyty w papuzim pokoju.

      Lubię to

  1. Tzw. kocia telewizja interaktywna. 🙂 Nie dziwię się, że Furia tyle czasu spędza przed akwarium. Na takie widoki można patrzeć w nieskończoność. Podoba mi się ta amfora lub cokolwiek to jest a glonojad no cóż… ten to ma dobrze. Życie w SPA jest całkiem znośne jak widać na załączonych obrazkach 🙂

    Lubię to

    • Telewizja nie tylko dla kotów, my też lubimy pozerkać na akwariowe życie 😉
      Ostatnio dorobiliśmy się takich podłużnych ślimaków, które rozmnażają się lawinowo. Ale podobno te ślimaki żywią się glonami, więc nie pozbywamy się łaziorów 😉
      Mnie też podoba się amfora, jest świetną kryjówką dla ryb, a poza tym nadaje klimat.. 🙂

      Lubię to

        • Czasem czuję się, jak Big Brother, bo podglądam maluczkich 😉 Mam swój serial „Życie na gorąco” 😉

          A dziś uśmiałam się, bo trudno inaczej zareagować, z takiego zombie:

          😀

          Lubię to

          • Takie filmy bardzo często oglądam. Na jednym budynku mamy monitoring. Ostatnio zniknęła klamka z drzwi wejściowych. Oglądając filmik uśmialiśmy się podobnie jak Ty. 😉

            Lubię to

            • A co się stało z klamką? Urwał ktoś, czy odkręcił w pijanym widzie?

              W październiku (jak tu pisałam na blogu) byliśmy w Moskwie u znajomych. Znajomi mieszkają w sporym wieżowcu i żeby dostać się do mieszkania, pokonują kilka zapór i przeszkód. Pierwsza to drzwi do klatki schodowej – zamykane. Kolejne drzwi (zamykane na zamek) już na ich piętrze – wejście do porzedsionka wspolnego dla kilku mieszkań. Następne – drzwi do mieszkania. Po wejściu – odblokowanie alarmu, a następnie drzwi właściwe – też jakaś Gerda, czy inne zamczysko. Pewnie jest tak dlatego, że różny „element” dostawał się do bloku 😉

              Lubię to

  2. Jej, ale piękną sierść ma Twoja Furia! I ten ogon! Mnie się czasami marzy taki ogon jak u wiewiórki, żeby się otulać, gdy mi zimno (czyli non-stop). Czy glonojad ma imię? Moja siostra – pani biolog – chodowała swego czasu ślimaka o dumnym imieniu Helmut 😉

    Lubię to

    • Akwarium w domu to dodatkowy obowiazek. Wymiana wody, czyszczenie, nie mówiąc już o karmieniu ryb. Ale potrafi być wdzięcznym obowiązkiem, jeśli daje radość, gdy się widzi efekty pracy 🙂 Pozdrawiam miłośnika akwarium 🙂

      Lubię to

  3. Też mnie zaciekawiła ta nowa odmiana żółtego glonojada, moje, jak mieliśmy akwarium, były szaro-grafitowe. Też lubiliśmy przyglądać się im, zaglądając co mają w paszczy 🙂
    Pozdrawiam Marta.

    Lubię to

    • Witaj Marto 🙂 Miło, że zajrzałaś tu 🙂 Wydaje mi się, że nasz glonojad ma jakieś cechy albinosa, ale taki jest od początku. Typowe glonojady są własnie szaro-grafitowo-beżowe, a żółty, czy pomarańczowy, to jedynie mały wybryk natury 😉
      Pozdrawiam

      Lubię to

  4. O, i SPA ma własny nadzór. A propos – świetna nazwa dla kota. mam podobną kotkę, ale że początkowo pomyliłam się w seksowaniu, ochrzczono ją Wąglikiem. Teraz zamiennie funkcjonuje Wągliczka, Paskuda, Nocna Furia i Buka.

    Lubię to

Co o tym myślisz?

