20 myśli w temacie “Z notatnika łączniczki

  1. wg108 07/06/2013 / 20:27

    Taka zawzięta jesteś w tym podróżowaniu, że już pewnie w tym roku pokonałaś trasę Warszawa – Pekin

    Polubienie

    • ugoldenbrown 08/06/2013 / 01:48

      Hahaha:) Być może jestem już gdzieś w okolicach Pekinu, powiem więcej, nie zamierzam się zatrzymywać;)

      Polubienie

    • ugoldenbrown 08/06/2013 / 23:03

      Te podróże nie są całkiem „dobrowolne” i spontaniczne;) To część mojej pracy, trasa z góry określona przez szefową..;) A czy lubię te widoki? Lubię:) są jak stałe fragmenty gry;)

      Polubienie

  2. Krzysztof Roszczyk 10/06/2013 / 12:13

    Ktoś podejrzliwy zapytałby pewno: kto tę mgłę załatwił i dla kogo?…:)) Odnośnie nowego bloga, to wszedłem na niego bez utrudnień i przeszkód, co sobie cenię, a do reszty też pewno za parę lat się przyzwyczaję….:)) Ja u siebie też zdążam ku pewnym zmianom. Z wierszoklety przekształcam się w filmokletę. Pozdrawiam serdecznie

    Polubienie

    • ugoldenbrown 10/06/2013 / 16:06

      Krzysiu, i to jest właśnie pytanie – KTO za tym stoi..? 😉
      A co do miejsca – cieszę się, że trafiłeś bez przeszkód 🙂
      Robisz świetną dokumentację Wrocławia, dlaczego więc nie pokazać tych filmów na blogu? Pozdrawiam 🙂

      Polubienie

  3. wiecznebg 10/06/2013 / 23:16

    Ja ostatnio pokonywalam podroz Wroclaw-Warszawa-Wroclaw-Belgrad. Pociagami, samolotami, czym sie dalo! Ku uciesze tych i tamtych. U mnie tez zmiany stary do nowego, nowy do starego 🙂 Ha!

    Polubienie

    • ugoldenbrown 11/06/2013 / 00:04

      Cieszę się, że dotarłas nie tylko do BG, ale i tu 😉
      Ruch to ożywienie energii, trzeba tak, by poczuć przypływ sił (i ucieczkę od złego).
      O tym pisze Olga Tokarczuk w książce Bieguni. Polecam:)

      Polubienie

  4. krogulec14 12/06/2013 / 21:19

    Nie darmo ktoś zauważył, że… Goldi zmienną jest 😉 I widać, że naprawdę lubisz podróże 🙂

    Polubienie

Co o tym myślisz?